zaterdag, juli 21

SUPER BUGDET PALET!

 Hoi hoi, ik ben vandaag even naar de stad geweest opzoek naar budget producten. En ik heb iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoop gevonden. Namelijk dit mooie oogschaduw palet bij de h&m voor maar 3 euro!!!! Jaaaa maar 3 euro! En ik ga hem voor jullie testen. Niet alle kleurtjes maar de bovenste rij alleen! 
Het zijn 32 kleurtjes
Het palet!
Het palet van dichtbij

  

Even wat foundation opsmeren voor beter pigment! en dan kan ik beginnen!!

Kleur nummer 1: Een crème witte kleur met glitters. Pigment: Mwa, kan er mee door! 

Kleur nummer 2: Een roze achtige witte kleur. Pigment: Slecht maar je kun het gebruiken voor als je lichte oogschaduw wilt!

Kleur nummer 3: Een bruin goude kleur. Ik vind hem zelf echt mooi. Pigment: Goed! Mooie alledaagse kleur.

Kleur nummer 4: Chocolade bruin. Pigment: Veel beter dan de voorgaande. GOED

Kleur nummer 5: Koffie bruin achtig. Pigment: WAUW beste van deze 5.


Mijn mening: Ik vind het mijn geld waard! De lichte kleurtjes geven niet super veel pigment. Maar ik heb  de rest van het palet ook even goed bekeken en dat gaf ook goed pigment! Ik zeg: HET IS JE GELD WAARD. Maar 3 euro!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten